
Zendesk Brukerveiledning
CalWin AS har tatt i bruk nettløsningen Zendesk for å følge opp alle typer små og større CalWin-saker for våre kunder. Du kan sende inn ønsker og oppdrag til Zendesk ved å sende en e-post til support@calwin.zendesk.com som vist nedenfor.
En sak kan være av ulik karakter, så det er viktig at du beskriver den så nøyaktig som mulig. Emnefeltet i e-posten vil også være emnefeltet i Zendesk.
Hvis e-postadressen din er anton@trevinduet.no vil problemet automatisk bli knyttet til kunden ‘Trevinduet’ i Zendesk, og tildelt ‘Trevinduets’ CalWin-konsulent.
E-postadressen anton@trevinduet.no vil også bli opprettet som ‘sluttbruker’ i Zendesk, og motta kopier av alt som gjøres av endringer eller kommentarer til problemstillingen.
‘Anton’ svarer på e-posten på vanlig måte uten å tenke på at den kommer fra Zendesk.
En sak er åpen i Zendesk til den avsluttes av en CalWin-konsulent. Dersom saken fortsatt ikke er avsluttet fordi endringen som skulle gjøres ikke fungerte etter hensikten, så kan du åpne saken på nytt ved å skrive en ny kommentar i mailen.
GOD OVERSIKT OVER DINE EGNE PROBLEMSTILLINGER
Anton kan også logge inn på www.zendesk.com med sitt brukernavn anton@trevinduet.no, og få oversikt over alle problemstillinger til sitt firma ‘Trevinduet’.
adresse https://calwin.zendesk.com/hc/no
Logg inn
Registrer deg for å opprette ny bruker
Velg "Mine aktiviteter"
Få oversikt over saker som er registrert
Ønsker du en ny henvendelse kan du velge å registrere denne her, eller sende en epost til support@calwin.zendesk.com