Zendesk Brukerveiledning

 

CalWin AS har tatt i bruk webløsningen Zendesk for å følge opp små og store saker for våre kunder. Du kan selv sende inn saker til Zendesk til support@calwin.zendesk.com som vist under.

En sak kan være av svært ulik karakter, så det er viktig at du beskriver den så nøyaktig som mulig. Emnefeltet i -posten vil også være emnefelt i Zendesk.

Dersom e-postadressen din er anton@trevinduet.no vil saken automatisk bli knyttet til kunden “Trevinduet” i Zendesk, og tildelt Trevinduets CalWinkonsulent. 

anton@trevinduet.no vil også bli opprettet som en “sluttbruker” i Zendesk, og få kopi av alt som gjøres av endringer eller kommentarer på saken.

Anton svarer på e-posten på vanlig måte uten å tenkte på at den kommer fra Zendesk.

En sak er åpen i Zendesk helt til den blir lukket av en CalWinkonsulent. Dersom saken likevel ikke er ferdig fordi endringen som skulle gjøres ikke virket etter hensikten, så kan du selv åpne saken igjen ved å skrive en ny kommentar i e-posten.

 

GOD OVERSIKT OVER DINE EGNE SAKER!

Anton kan også logge seg på www.zendesk.com med anton@trevinduet.no som brukernavn, og få en oversikt over alle sakene til Trevinduet.

  • adresse  https://calwin.zendesk.com/hc/no 
  • Logg på
  • Registrer deg for å lage ny bruker

 

  • Velg “Mine aktiviteter”

 

  • Få oversikt over saker som er registrert
  • Ønskes ny henvendelse kan en velge å registrere denne her, eller sende en e-post til support@calwin.zendesk.com